درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درب ورودی

سلام من در ساختمون سه طبقه سه واحدي زندگي ميكنم كه من طبقه سومم واحد دوم هميشه درب ورودي خونش بازه رفت و امد ما رو زير نظر داره ماهم موقع رفت امد تو خونشو ميبينيم ايا ميتونم بگم درب ورودي رو ببنده يا اين حق و ندارم؟

پاسخ ها

ممانعت از حق است

با درود 

قانونا نمی‌توان ایشان را به بستن درب ورودی منزل الزام نمود .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص