سلام وقت بخیر
بنده در یک دعوای کیفری شهادت دادم و در مرحله ی بازدرسی در دادگاه شهادت دادم
اما الان به خاطر پیش نیومدن دعوای فامیلی میخوام شهادتم رو رجوع کنم و از دردسر دور بشم
در حالی که متهم هم که فامیله حتما چه رجوع کنم چه رجوع نکنم ادعا میکنه که من در صحنه نبودم و دروغ گفتم(هم با شاکی هم متهم فامیلم)
الان اگه رجوع کنم از شهادتم بخاطر جلوگیری از دعوای فامیلی ، دادگاه صرف ادعای متهم و رجوع بنده من رو محکوم میکنه؟ یا باید جدا شکایت کنه و اثبات کنه عمدا دروغ گفتم؟
پرونده در مرحله ی دادگاه نرسیده هنوز
بقیه ی دو شاهد دیگر هم هست و مدارک دیگه مثل پزشک قانونی و گزارش پلیس و ...
بنظرتون رجوع کنم بهتره یا نکنم ، در کدوم حالت کمتر درگیر پرونده میشم و راحت تر میتونم از اتهام شهادت کذب دور شم
سلام به شعبه رسیدگیکننده مراجعه بفرمائید و شهادت خود را پس بگیرید.
سوالات مرتبط
وکلای متخصص
ورود / ثبتنام
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و میپذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.