درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - محکوم به جلب هستم

با سلام از سال 96 تا به حال بدهی داشتم که الان شاکی حکم جلب من را گرفته من یادم نمیاد چک دادم یا بدهیم رسید پولی بوده ایا میتونم واخواهی کنم تا حکم جلب برداشته بشه و یکبار دیگه رسیدگی بشه به پرونده ...اخه هیچ ابلاغ حکم برای من نیومده

پاسخ ها

اگر حکم غیابی صادر شده میتوانید اعتراض نمایید 

موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد فلذا پیشنهاد می شود مشاوره تلفنی داشته باشید 

سلام اگر از تاریخ اطلاع شما، بیست روز گذشته باشد، امکان واخواهی برای شما از بین رفته است و فقط قادر هستید که اعاده‌دادرسی کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص