درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - موتور سیکلت

سلام من گواهینامه موتورسیکلت جوانان رو دارم که تا 150 سی سی هست اما راکب موتورسیکلت 250 سی سی بودم که تمام مدارکش همراهم بود ولی مامور نیروی انتظامی بهم دستور ایست دادن و موتورم رو سوار شدن و من رو به کلانتری بردن ایا اینکار اون ها قانونی هست ؟ وقتی تمامی مدارک موجوده؟

پاسخ ها

از راهور مرکز استان بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا 

بلی شما حق نداشتید راکب ۲۵۰ شوید مدرک گواهی نامه ۲۵۰ نداشتید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص