سلام خسته نباشید ما یه امتیاز مسکن ملی فروختیم 15 میلیون تقریبا 4سال پیش خریدار تا حالا مبلغ 350 میلیون واریز مسکن شهرسازی داشته ولی موقع قسط بندی که رفته بانک گفته فروشنده پایان خدمت نداره باید بره به نام همسرش کنه اومد خلاصه ما یه چهار ماهی دیر افتادیم دنبالش که به نام خانمم کنم اونم رفت شکایت کردماهم دنبال کارش بودیم خلاصه مسکن با نام خانمم شد شکایتش رای به نفع خریدار اومد ولی تجدید نظر رای به نفع ما داد وخونه رو به ما داد حالا خواستم بپرسم آیا مبلغی که باید به این شخص پرداخت کنیم به چه صورته یعنی همون واحد مسکن ملی که دادگاه به خودمون برگردونده باید به نرخ روز پوله واحدو بدیم یا مبلغی که به مسکن شهرسازی پرداخت کرده بعدش به نظر شما واحد رو برا خودم بزارم یا خسارتی رو که وکیل گرفتم از اون بگیرم دوباره خونه روبه اون بدم ممنون میشم پاسخ بدید
مقصر همه این جریانات شما بودید و باید خونه را بهش بدهید
در غیر این صورت قیمت آن به نرخ روز و با جلب نظر کارشناس
سوالات مرتبط
وکلای متخصص
ورود / ثبتنام
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و میپذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.