درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حق بیمه

سلام من 21 سال پیش یه دانشگاهی کار میکردم اون موقع جوان بودم و پرداخت حق بیمه و قرار داد و اینا اصلا بلد نبودم که حقمه هیچ چی ازشون نخواستم و کار کردم بعد هم که یه جا استخدام شدم به اونا گفتم و با موافقت اونا رفتم سراغ کار خودم،الان فقط دو تا برگه دارم که یکی یه تقدیر نامه است که موقعی که داشتم از اونجا در می اومدم بهم دادن تشکر و قدردانی یه گواهی هم دادن که یکسال تو فلان پروژه اینجا همکاری کرده آیا با اینا میتونم ازشون پرداخت حق بیمه ازشون مطالبه کنم ؟

پاسخ ها

سلام مدارک فوق‌الذکر و رسیدهای پرداختی به خوبی نشان‌دهنده‌ی آن هستند که شما در آنجا مشغول به فعالیت بوده‌اید و بدین سبب، حق و حقوق خویش را دریافت نمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص