درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی فراجا

سلام خوبین؟ من بیماری ویتیلیگو دارم از پرسنلی فراجا هستم به چه مدارکی باید برای بازنشستگی اقدام آیا برای بازنشستگی سن ملاک هست چون سن من 25 هست؟

پاسخ ها

سلام بیماری شما می‌بایست به تأئید کمیسیون برسد تا در امر بازنشستگی به موفقیت برسید.

بستگی به سابقه خدمت شما و شدت بیماری و تعیین طبقه از کار افتادگی شما در بیمارستان ناجا دارد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص