درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از سیلی زدن

با سلام همسایه بدون اینکه هیچ فحاشی از طرف بنده صورت گرفته باشد با ادعای اینکه به دختر آنها گفته ام بیشرف به بنده سیلی زده است،دوربین های مداربسته هم سیلی ایشان و هم زمانی که با دختر ایشان بحث کرده ام(من دختر ایشان را صدا کرده ام و تنها حرف بنده این بوده که هر مشکلی داری به پدر و مادرت بگو بیایند بوده است)دوربینهای مداربسته فیلم با صوت را ضبط کرده اند و توهین نکردن بنده و سیلی ایشان همه مستند هستند،برای شکایت باید چه کار کنم؟ آسیبی به بنده وارد نشده است ولی سیلی زدن کاملا در فیلم مشهود است. لازم به ذکر است بنده نماینده ی مجتمع و هیأت مدیره ی آن هم هستم و به همین دلیل دختر ایشان را صدا کردم که ابتدا برادر نوجوانش حمله ور می‌شود و بعد پدر و مادرش می آیند و...

پاسخ ها

با سلام

مجازات ضرب بدون اثر( سیلی زدن) طبق ماده ۵۶۷ قانون مجازات، شلاق یا حبس تعزیری درجه ۷ هست. 

حبس از ۳ ماه تا حداکثر ۶ ماه

شلاق از ۱۱ ضربه تا حداکثر ۳۰ ضربه

از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدام به ثبت شکایت کیفری کنید. 

شکایت نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص