با سلام همسایه بدون اینکه هیچ فحاشی از طرف بنده صورت گرفته باشد با ادعای اینکه به دختر آنها گفته ام بیشرف به بنده سیلی زده است،دوربین های مداربسته هم سیلی ایشان و هم زمانی که با دختر ایشان بحث کرده ام(من دختر ایشان را صدا کرده ام و تنها حرف بنده این بوده که هر مشکلی داری به پدر و مادرت بگو بیایند بوده است)دوربینهای مداربسته فیلم با صوت را ضبط کرده اند و توهین نکردن بنده و سیلی ایشان همه مستند هستند،برای شکایت باید چه کار کنم؟ آسیبی به بنده وارد نشده است ولی سیلی زدن کاملا در فیلم مشهود است.
لازم به ذکر است بنده نماینده ی مجتمع و هیأت مدیره ی آن هم هستم و به همین دلیل دختر ایشان را صدا کردم که ابتدا برادر نوجوانش حمله ور میشود و بعد پدر و مادرش می آیند و...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و میپذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.