درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کاری

سلام وقت بخیر من بیماری پیسی دارم آیا می توانم استخدام نیرو انتظامی بشوم؟

پاسخ ها

با سلام

پیسی یک بیماری پوستی است که پوست قادر به تولید رنگ دانه نیست و به صورت بی رنگ و سفید ظاهر می شود. بیماری خطرناک یا آسیب زا یا مسری نیست و علی القاعده  مانعی برای استخدام نیست مگر اینکه به نحوی باشه که قسمت عمده ای از صورت را دربرگرفته باشه

چه عرض کنم ! 

از پزشک و بهداری فراجا سوال فرمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص