با سلام
پیسی یک بیماری پوستی است که پوست قادر به تولید رنگ دانه نیست و به صورت بی رنگ و سفید ظاهر می شود. بیماری خطرناک یا آسیب زا یا مسری نیست و علی القاعده مانعی برای استخدام نیست مگر اینکه به نحوی باشه که قسمت عمده ای از صورت را دربرگرفته باشه
چه عرض کنم !
از پزشک و بهداری فراجا سوال فرمایید