درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نگهداری موتور در ساختمان

سلام ساختمان ما پارکینگ ندارد لابی دارد چند وقت پیش ها که یکی از همسایه هایمان متور داشت ان رو در لابی می گذاشت و مدیر ساختمان هم مشکلی نداشت اما الان که بنده متور خود را در همانجا لابی میگذارم می گوید نمیشود ایا من میتوانم به انوان ساکن ان ساختمان متور خود را در لابی بگذارم یا حق با انها هست؟

پاسخ ها

این قسمت جزو مشاعات ساختمان می‌باشد و نمیتواند شخصی از آن استفاده اختصاصی نداشته باشد مگر اینکه اجازه تک تک ساکنین را داشته باشد 

سلام مشاعات را نمیشود تصرف شخصی کرد مگر با اجازه همه مالکین

سوالات مرتبط

وکلای متخصص