شما میتوانید از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نمائید تا حقی از شما تضییع نشود.
سلام و احترام
اگر در حکم کارگزینی، چهار سال تحصیل برای شما سابقه محسوب شده و کسور بیمه یا بازنشستگی هم پرداخت شده، آموزش و پرورش نمی تواند بدون مبنای قانونی آن را برای بازنشستگی حذف کند. راهکار، ثبت درخواست کتبی در آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی و در صورت رد، شکایت در دیوان عدالت اداری به خواسته احتساب سنوات تحصیل در بازنشستگی است