درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - محاسبه دو سال دانشجویی

من سال 1375 وارد دانشگاه تربیت معلم‌ شدم رشته ستاره دار بودم در ترم چهارم از ما تعهد دبیری گرفتند . در حکم آزمایشی 4 سال تحصیل حسال شد بیمه اون دو سال هم پرداخت شده . ولی الان برای بازنشستگی طبق حکم که 30 سال هست .اون دو سال که تعهد نگرفت آموزش و پرورش را قبول نمیکنه و میگه دو سال دیگه باید بازنشست بشید .الان راهکاری هست که ما از حقمون دفاع کنیم ممنونم فراوان

پاسخ ها

شما می‌توانید از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نمائید تا حقی از شما تضییع نشود.

سلام و احترام
اگر در حکم کارگزینی، چهار سال تحصیل برای شما سابقه محسوب شده و کسور بیمه یا بازنشستگی هم پرداخت شده، آموزش و پرورش نمی تواند بدون مبنای قانونی آن را برای بازنشستگی حذف کند. راهکار، ثبت درخواست کتبی در آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی و در صورت رد، شکایت در دیوان عدالت اداری به خواسته احتساب سنوات تحصیل در بازنشستگی است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص