اینکه ایشان اعتراف کرده است که خانم هیچ نقشی در سرقت مقرون به آزار و آذیت نداشته است خوب و مفید است ولی برای دادگاه به هیچ عنوان نمیتواند کافی باشد چرا که جرم کیفری است و این دادستان است که جرم را تفهیم و شناسایی میکند و اینکه در مرحله دادگاه ایشان مجرم شناخته شود یا خیر الله اعلم
با توجه به توضیحات کلی که ارائه شده امکان اظهارنظر حقوقی وجود ندارد و پرونده باید مطالعه گردد و حتی توصیه می گردد بوسیله وکیل دادگستری اقدام به دفاع نمایید
با سلام
اقرار آنها تأثیر چندانی ندارد و دادگاه با توجه به محتویات پرونده اظهارنظر خواهد کرد.