سلام با توجه به دادخواستی که به دیوان تقدیم نمودهاید، شکیبا باشید تا نتیجه دعوی مشخص بشود.
سلام و عرض ادب. مسیر کلی شما درست است. اختلاف با کارفرما درباره مزایای شغلی، طبقه بندی، حق سرپرستی و حق سنوات در صلاحیت مراجع اداره کار است و بعد از قطعی شدن رای، کارفرما باید مابه التفاوت حق بیمه را بپردازد.