درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رد شدن استخدام درجه داری نیروی انتظامی

سلام وقت بخیر خدا قوت. بنده در سال 98در حین خدمت بودم که یک متهم از دستم شاکی شد و به دادسرا نظام رفتم و به دلیل نداشتن وثیقه بنده را بازداشت موقت دادن زندان و از بنده انگشت نگاری کردن و بعد از دادن وثیقه در روز بعد بنده از زندان آزاد شدم و برای ابلاغیه بعدی دادگاه رفتم ور در آنجا تبرئه شدم خواستم برای بدونم دوباره برای درجه داری ثبت نام کنم در استعلامات خودم به مشکل نمی‌خورم. چون در همون حال خدمت بنده ثبت نام کرده بودم مصاحبه اولیه و معاینات پزشکی انجام داده بودم و برای مصاحبه بار دوم رفتم گفتن پرونده رفته کمسیون خبرت میدیم بعد از چند وقت تماس گرفتن گفتن برای نیروی انتظامی نمیتونی ثبت نام کنی فقط برای ارتش و سپاه .و الان میخوام دوباره اقدام کنم آیا با این شرایط قبل میتونم ثبت نام کنم به مشکل بر نمی‌خورم .و الان هم فاقد سوپیشنه هستم .الان دیگه شیش سال گذشته آیا در استعلامات حفاظتی بالا میاد یا خیر . ممنون میشم راهنمایی دقیق کنید

پاسخ ها

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

سلام و عرض ادب. اگر رای قطعی برائت گرفته اید، از نظر سوء پیشینه کیفری موثر نباید مشکل داشته باشید. با این حال در استعلامات حفاظتی ممکن است سابقه بازداشت و پرونده قبلی دیده شود و مرجع گزینش جداگانه تصمیم بگیرد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص