درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

سلام وقت بخیر. خدمت بزرگوارن. فرزندم 11سالشه اوایل اردیبهشت 1405توی خیابان سعدی بین سعدی 20تا16ماشین از پشت سر زده و بچه سرش به شیشه خورده و بیهوش شد وباامبلانس 115به بیمارستان منتقل شد و پس از 2 ساعت کم کم بهوش آمد و عکس و ستی اسکن گرفته شد مشخص شد که لخطه خون توسرش هست که بردیم متخصص که باز هم عکس و ستی اسکن گرفت گفت لخته خون توسرش هست که با دوره درمان بگذره و دارو استفاده کنه و مجدد مراجعه کنید عکس و ستی اسکن گرفته شود تا ببینه وضعیتش چطوره ودیشب ساعت 7شب ارکلانتری 15زاهدان تماس گرفتند که بیا کلانتری و من رفتم که یه برگه جلوی من گذاشت و گفت امضا کنید من خوندم که متوجه شدم نوشته بچه مقصر حساب شده درصورتی که هیچ ماموری سر سحنه نبوده و راننده سحنه را بهم زده و ماشینو خودش برده کلانتری نه کروکی محل حادثه و نه صورت جلسه کردن و الان همش زنگ میزنن که بیا کلانتری رضایت بده و از شما راهنمایی خواستم. ممنونم

پاسخ ها

سلام
طبق پیام به نظر میرسد در کلانتری در خصوص حادثه برای فرزند شما پرونده تخلف یا تقصیر تنظیم شده و از شما رضایت یا امضا برای بستن پرونده مطالبه میشود
شما برای اقدام دقیق باید اصل مدارک شامل گزارش اورژانس و سیر درمان و نامه پزشک و همچنین مدارک پزشکی و هرگونه اظهارات شاهد را ارائه و در کلانتری فقط با مشورت حقوقی و بدون امضای اقرارنامه یا رضایت اجباری فرمها را دقیق بخوانید
اگر کروکی یا صورتجلسه حادثه تنظیم نشده میتوانید کتبا درخواست تهیه کروکی و درج عدم حضور مامور در صحنه و درخواست تحقیق و معرفی شاهد و پیگیری از مقام رسیدگی کننده را بخواهید

سلام

پرونده را پیگیری کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص