درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازگشت به کار

با سلام. من استخدام یک شرکت پیمانکاری بودم و در پروژه ای مشغول بودم که قرارداد سه عاملی شامل پیمانکار و نظارت و کارفرما بود. که هر کدوم یک شرکت جدا بودن. حالا نظارت گفته که این آقا دیگه نیاد و من هم بعد از یک ماه و نیم از گذشت قرارداد کتبی و تمدید ضمنی قرارداد اخراج شدم. میخواستم بپرسم برای شکایت اداره کار این دلیل موجه برای اخراج من از شرکت برای پیمانکاری که براش کار میکردم به حساب میاد یا نه؟ و میتونم بازگشت به کار بگیرم یا نه؟ ممنون

پاسخ ها

بادرود

امکان درخواست بازگشت به کار وجود دارد 
حقوق و مزایای شما از جمله؛(مابه التفاوت حقوق
بن کارگری
حق مسکن
عیدی
پاداش
سنوات
حق بیمه{عدم پرداخت آن دو تا ده برابر نیز جریمه دارد به نرخ روز پرداخت}
اضافه کاری
و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است
در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده
سامانه روابط کار ثبت نام کرده
وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و….
بدیهی است
اثبات روابط کاری برعهده کارگر است

مستندات کارگر بودن نیز
قرارداد کتبی
شهادت شهود
تحقیق محلی
پرینت حساب
لیست حضور غیاب و……..میباشد.

سلام

شکایت خودتون را به اداره کار تحویل دهید و از هیات تشخیص پیگیری فرمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص