درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ابلاغیه

سلام برام پرونده تشکیل شده ( شهر خودم نیست ) و داخل ثنا زده وقت نظارت برای دو ماه دیگه ماشینم هم بردن پارکینگ همان شهر میخام بدونم کی میتونم ماشینم را برم بگیرم خودشون گفتن هر موقع ابلاغیه بیاد میتونی بیای بگیری به نظر شما بعد از چند روز پس از ثبت پرونده ابلاغیه داخل ثنا میاد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

سلام،زمان آمدن ابلاغیه ثنا ثابت نیست و ممکن است از چند روز تا چند هفته بعد از ثبت پرونده طول بکشد،اما اگر خودرو توقیف شده باشد معمولاً ملاک،صدور دستور مقام قضایی برای رفع توقیف یا تحویل با قرار مناسب است نه صرفاً وقت نظارت دو ماه بعد.برای گرفتن خودرو،به طور ایجابی می‌توان گفت باید منتظر ابلاغ مرتبط با رفع توقیف،قرار تأمین،یا دستور مراجعه به مرجع قضایی و پارکینگ باشید،و به طور سلبی صرف ثبت پرونده یا تعیین وقت نظارت به تنهایی لزوماً به معنی امکان ترخیص خودرو نیست.به طور خیلی کوتاه،ثنا را روزانه چک کنید و در صورت فوریت با شعبه یا دفتر خدمات قضایی همان مرجع تماس بگیرید تا مشخص شود دستور ترخیص صادر شده یا نه.

قابل پیش بینی نیست 

با سلام 

شما می توانید حضورا از طریق شعبه موضوع را پیگیری کنید برای رفع توقیف اول باید از شعبه نامه رفع توقیف بگیرید و سپس اقدام کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص