سلام،صرف ادعا درباره وجود تلفن همراه،لپتاپ یا لباس خسارتدیده برای اثبات کافی نیست و معمولاً باید با فاکتور،گزارش پلیس در صحنه،گواهی کارشناس یا قرائن قابل قبول ثابت شود،در غیر این صورت امکان رد یا کاهش مطالبه وجود دارد.همچنین اگر دیه از بیمه پرداخت شده باشد مطالبه مجدد همان خسارت بدنی قابل پذیرش نیست و درباره اموال هم دادگاه معمولاً نیاز به دلیل مشخص و قابل احراز دارد.
چنانچه در گزارش پلیس در ابتدا دکر نشده جهت اثبات ادعای خود باید شهود معرفی کنند که بنظر اثبات آن بسیار مشکل میباشد
سلام
اگر افسر راهنمایی رانندگی در لحظه تصادف اقلام فوق را در گزارش ذکر کرده باشد خسارت آنها قابل دریافت است در غیر اینصورت اثبات وجود آن اقلام حین تصادف بر عهده خودشان است
با سلام
دادگاه به راحتی ادعای ورود خسارت را نمی پذیرد و برای اثبات ادعای خود باید دلیل داشته باشند.