درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انصراف استخدامی پیمانی

سلام وقتتون بخیر من استخدام پیمانی قبول شدم بعد از یکسال میتونم انصراف بدم ؟ (حتی اگه تعهد پنج ساله داده باشم) واینکه میتونم همچنان ک مشغول ب کار هستم استخدامی جای دیگه شرکت کنم و بعد از قبولی از این محل کار انصراف بدم ؟

پاسخ ها

سلام این امر را از طریق ارگان ذی‌ربط دنبال نمائید تا به نتیجه‌ای نائل شوید.

سلام. بستگی به شرایط وتعهدات استخدامی شما با ارگانی که درآن خدمت میکنید دارد. 

سلام شما باید درخواست استعفا مطرح نمایید  و برای خروج شما  ، باید سازمان موافقت نماید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص