درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فروش امتیاز مسکن ملی

سلام خسته نباشید ما یه امتیاز مسکن ملی فروختیم 15 میلیون تقریبا 4سال پیش خریدار تا حالا مبلغ 350 میلیون واریز مسکن شهرسازی داشته ولی موقع قسط بندی که رفته بانک گفته فروشنده پایان خدمت نداره باید بره به نام همسرش کنه اومد خلاصه ما یه چهار ماهی دیر افتادیم دنبالش که به نام خانمم کنم اونم رفت شکایت کردماهم دنبال کارش بودیم خلاصه مسکن با نام خانمم شد شکایتش رای به نفع خریدار اومد ولی تجدید نظر رای به نفع ما داد وخونه رو به ما داد حالا خواستم بپرسم آیا مبلغی که باید به این شخص پرداخت کنیم به چه صورته

پاسخ ها

احتمالاً خریدار بتواند اصل وجوه پرداختی به مسکن و شهرسازی و شاید خسارت قانونی یا منافع را مطالبه کند، اما میزان دقیق وابسته به مفاد قرارداد، رأی دادگاه و قواعد استرداد ثمن و دارا شدن بلاجهت است.

سلام آرای صادر شده می‌بایست به رؤیت برسند تا مطابق آنها، اقدام نمائید.

نیاز به بررسی آرای صادره دارد تا با گفتگوی متقابل راهنمایی شوید 

سلام با توجه به توضیحات شما  و با توجه به ممنوع بودن انتقال  مسکن ملی  ،  و با توجه به صدور حکم مبنی بر باطل بودن معامله  ، شما می‌بایست بر اساس رای وحدت رویه ثمن معامله و غرامات را طبق قیمت روز و با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری پرداخت نمایند  و

باید کل مبلغ پرداختی و تورم آن را به خریدار برگردانید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص