درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ماشین خریدم و دارای مشکل اصلی بود

همسرم ماشین خرید و بعد از چندهفته مشخص شد که ایراد اصلی (موتور داره تمام تعویض ها انجام شد زیر نظر کارشناس و تعیین خسارت هم شد دیروز ساعت 5غروب پیامک برای حضور دردادگاه برای فرداش زدن ،ما پیامک رو دیر دیدیم ،ایا احتمال داره قاضی به نفع طرف مقابل صادر کنه و مدارک و رای کارشناس رو ملاک قرار نده؟

پاسخ ها

بله چنین امکانی وجود دارد 

سلام. بهتراست طی لایحه یا بصورت حضوری مراتب را به دادگاه اعلام کنید. 

احتمالش بشرحی که فرمودید بسیارکم است. 

سلام  ممکن است دعوای شما  رد  شود شما لایحه تنظیم و برای شعبه ارسال نمایید  

اگر  زمان ابلاغ در سامانه ثنا  و زمان حضور در جلسه دادرسی  یک  روز باشد شما می توانید اعتراض نمایید  و باید جلسه دادرسی  تجدید شود 

عدم حضور شما به‌تنهایی مانع توجه دادگاه به نظریه کارشناس و مدارک نیست اما ممکن است رأی غیابی یا بدون دفاع حضوری صادر شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص