درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

من یه دوستی داشتم ک خیلی ثروتمند بود رفت استرالیا فوت کرد اونجا چند سال پیش ولی گواهی فوتش ثبت نشده بعد این خیلی ملک اینا داره تو ایران تو یکی از ملکاش من هستم داده بود استفاده کنم الان مرده هیچ کس رو هم نداره خانوادشم مردن . الان دنبال اینم این ملکی ک داده بود استفاده کنم و بزنم ب نام خودم میشع راهنمایی کنید ک چطور میشه و راهش چیه

پاسخ ها

ملک جهت استفاده به شما داده شده است و دوستِ مرحوم‌تان به شما انتقال نداده تا فی‌الحال قادر به أخذ سند مالکیت به نام خودتان باشید.

سلام 

مالک ملک بلا وارث دولت  هست مگر اینکه ایشون قبل از فوت ملک رو به شما رسمی یا عادی انتقال داده باشن 

اموال بلاصاحب در مالکیت ولی فقیه است و انتقال آن بنام خود، در حکم کلاهبرداری ست( بجرم معرفی مال دیگری بجای مال خود) 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص