درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از من شکایت شده دایی ام که وکیل است

سلام. خاله من بخاطره بخاطره اموال پدری که دارن با مادرم به مشکل بر خورده و الان هم خاله ام رفته از من شکایت کرده مزاحمت بانوان تا من رو که قبلا پرونده مزاحمت بانوان داشتم و بخاطرش زندان رفتم و خاله ام که از اون پرونده اطلاع دارن و رفتن شکایت کردن تا بتونن توسط دایی ام که وکیل است من رو گرفتار کنن تا مادرم بخاطره شکایتش که از خاله ام کرده کوتاه بیاد می خواستم بدونم که من می تونم یه وکیل بگیرم تا دادسرا نرم و کیلم این موضوع رو پیگیری کنه و من رو بی گناه بودنم رو نشون بده یا نه

پاسخ ها

سلام

بله حتما می‌توانید و بهتر‌است که وکیل داشته باشید

سلام و عرض ادب خدمت شما 

البینه علی المدعی. اولا خاله شما باید ثابت کند که جرمی واقع شده است ثانیا امکان اخذ وکیل وجود دارد 

وکیل انتخاب فرمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص