درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تملک و تصرف بر مرور زمان

سلام. بنده سی و هفت سالمه و از کودکی با پدر بزرک و مادر بزرگم زندگی کردم. و حدود بیست سال پیش که پدر بزرگم مرد، مدارک شناساییش و سند زمین پیش من موند.هفت سال پیش هم مادر بزرگم مرد.(خودم نگهداری میکردم ازش)و الان سالهاست تنهایی زندگی میکنم در ملک. میخوام کلا تصرفش کنم چون تازگی هم شکایت کردن. اما طی این بیست الی سی سال هیچ شکایتی نبوده ممنونم.

پاسخ ها

سلام گواهی های حصر وراثت باید گرفته شود سپس می‌توانیم جهت تصرفات و مالکیت اقدام کنیم

سلام.ورارث متوفی حق طرح دعوی ومطالبه سهم الارث رادارند. 

هرگونه ادعای مالکیت بر املاک یا اموال و تصرف در آن نیاز به اثبات مالکیت دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص