درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بهم زدن صحنه تصادف توسط موتور

سلام خسته نباشید من با یک موتور تصادف کردم راننده موتور مشروبدخورده بود دوتا سرنشین دختر هم پشتش سوار کرده بود موتور بامن شاخ به شاخ اومد اینه ماشینم خورد دوتا دختر افتادن پایین خلاصه اورژانس اومد دخترارو برد بیمارستان یکیشون جمجمش یکم ترک برداشت بعد سرصحنه کلانتری اومد صورت جلسه کرد یهو دید موتور نیست موتور رو برده بودن راهور هم اومد گفت صحنه باطله موتور نیست.در صورت جلسه نوشته شده موتور در صحنه نبود الان یک ماه گذشته صاحب موتور هی میگه بیا کروکی بکشیم کلانتری هم بهم زنگ میزنه بیا برای کروکی میخاستم بدونم مگه میشه دوباره کروکی کشید؟باوجود اینکه صحنه رو بهم زدن،و اینکه اونا صحنه رو بهم زدن مقصر هستن؟

پاسخ ها

شما می‌توانید در مورد کشیدن کروکی مجدد اعتراض کنید، اما اگر اصرار بر کشیدن آن باشد، باید حتماً تمام نکات اعتراضی خود را در لایحه و کروکی قید کنید. اینکه صحنه به هم خورده و موتور در زمان اولیه نبوده، نکته بسیار مهمی است که به نفع شماست. مصرف مشروبات الکلی توسط راننده موتور و آسیب وارده به سرنشینان نیز شواهد محکمی علیه اوست.

بله ولی طبق همان اتفاقی که افتاده 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص