بستگی مستقیم به این دارد که «برند/نام تجاری» به نام چه کسی ثبت شده و در قرارداد شراکت چه نوشته شده است.
اگر برند به نام شما ثبت شده یا قرارداد دارید که استفاده از نام تجاری بعد از جدایی برای ایشان ممنوع بوده، میتوانید از طریق «اداره مالکیت معنوی و دادگاه» شکایتِ سوءاستفاده از علامت تجاری و رقابت مکارانه مطرح کنید.
اما اگر برند ثبت رسمی نشده و توافق کتبی هم درباره منع استفاده ندارید، اثبات انحصار و جلوگیری از فعالیتشان سختتر میشود.
با سلام، بستگی به قرارداد فی مابین شما دارد د در صورتی که برند شما ثبت شده باشد می توانید اقدام کنید و اگر موجب مزاحمت برای کسب و کار شما هستند می توانید با اثبات اینکه مقرر بود در شهر دیگری باشند شکایت کنید.
استفاده از علائم تجاری دیگری ممنوع است