از ادا ه مربوطه پیگیری کنید رویه اداری است تا قضایی
گزینش مجدد معمولاً برای احراز استمرار شرایط عمومی، اخلاقی و التزامهای لازم تا زمان ورود به خدمت است و صرف قبولیِ بدو ورود، بهتنهایی کفایت نمیکند؛ این روند در چارچوب مقررات گزینش و استخدام آموزشی قابل توجیه است.
با سلام
بله
برای اطمینان از عدم تغییر رفتار و عقیده دانشجو در طول دوره و احراز مجدد صلاحیت استخدامی.