درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گزینش

سلام دلیل گزینش مجدد در پایان دوره تحصیلی دانشگاه فرهنگیان چیه ؟ یعنی بعد چهار سال تحصیلی که در بدو ورود گزینش می‌کنند و در ترم آخر دوباره مجدد گزینش می‌کنند؟

پاسخ ها

از ادا ه مربوطه پیگیری کنید رویه اداری است تا قضایی 

گزینش مجدد معمولاً برای احراز استمرار شرایط عمومی، اخلاقی و التزام‌های لازم تا زمان ورود به خدمت است و صرف قبولیِ بدو ورود، به‌تنهایی کفایت نمی‌کند؛ این روند در چارچوب مقررات گزینش و استخدام آموزشی قابل توجیه است.

با سلام 

بله

برای اطمینان از عدم تغییر رفتار و عقیده دانشجو در طول دوره و احراز مجدد صلاحیت استخدامی.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص