درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گواهینامه پایه دوم

سلام من نامه منو زدن برا آزمایشگاه برا تست اعتیاد آیا فقط برا تریاک آزمایش میگیرن چون من شیشه کشیدم با دوستم نشون میده آیا لطفاً اگر میشه راهنمایی کنید خیلی نگران هستم

پاسخ ها

بستگی به نوع نامه و نوع آزمایش دارد

در آزمایش‌های استخدامی، معمولاً طیف وسیعی از مواد مخدر و روان‌گردان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد که آمفتامین‌ها نیز جزئی از آن است . 

با سلام 

بله ممکن است 

نه فقط تریاک آزمایش نمی گیرند مت آمفتامین شیشه هم در آزمایش اعتیاد قابل تشخیص است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص