اگر ابلاغ واقعی نداشتید، معمولاً باید سریع پرونده را از شورا و اجرای احکام بگیرید و حسب وضعیت، واخواهی یا اعتراض اجرایی همراه با اعسار و تقسیط را مطرح کنید. البته احتمالا روی چک شما اجراییه مستقیم صادر شده که روال آن بدون رسیگی می باشد .
با سلام
شما باید وجه چک را به انضمام خسارت تاخیر پرداخت کنید و سپس می توانید از حساب بانکی خود رفع توقیف کنید.
با سلام
اگر حکم غیابی هست ؛در خواست واخواهی بدهید
سلام
حق واخواهی دارید
اگر چک به اجرا گذاشته شده و حکم غیابی صادر شده به شورای حل اختلاف مراجعه کنید و نسبت به اعتراض و درخواست رفع مسدودی یارانه اقدام کنید تا فرصت دفاع و بررسی مجدد پرونده فراهم شود