درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سو استفاده از سابقه بیمه

سلام وقتتون بخیر خسته نباشه م.مهستم از استان کهگیلویه وبویراحمد شهرستان دهدشت بنده تو برنامه درج آگهی سابقه و رزومه زیاد فرستادم ولی خبری نشد حتی عکس هم فرستادم ایا امکانش هست از این شرکت ها از سابقه بیمه ام سو استفاده کنند ممنون میشم راهنمایی ام کنید

پاسخ ها

رویه اداری است تا قضایی از اداره بیمه مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنیو کارشناسان بیمه آنجا حضور دارند و پاسخگوی شما خواهند بود

خیر، صرف رزومه و عکس معمولاً برای سوءاستفاده از سابقه بیمه کافی نیست، ولی بررسی دوره‌ای سوابق بیمه بی‌فایده نیست.

با سلام

خیر مشکلی پیش نمیاد 

سلام

اصولا خیر

سلام ارسال رزومه و آگهی به شرکت‌ها ریسک خاصی برای سوءاستفاده از سابقه بیمه ایجاد نمی‌کند اما بهتر است اطلاعات حساس مثل شماره ملی و کد بیمه را در رزومه‌های عمومی وارد نکنید و فقط به شرکت‌های معتبر و رسمی اعتماد کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص