رویه اداری است تا قضایی از اداره بیمه مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنیو کارشناسان بیمه آنجا حضور دارند و پاسخگوی شما خواهند بود
خیر، صرف رزومه و عکس معمولاً برای سوءاستفاده از سابقه بیمه کافی نیست، ولی بررسی دورهای سوابق بیمه بیفایده نیست.
با سلام
خیر مشکلی پیش نمیاد
سلام
اصولا خیر
سلام ارسال رزومه و آگهی به شرکتها ریسک خاصی برای سوءاستفاده از سابقه بیمه ایجاد نمیکند اما بهتر است اطلاعات حساس مثل شماره ملی و کد بیمه را در رزومههای عمومی وارد نکنید و فقط به شرکتهای معتبر و رسمی اعتماد کنید