درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم رضایت شاکی

سلام و درود 1 سال پیش بنده تصادفی داشتم(جرحی بود) که شوربختانه در آن تصادف مقصر شناخته شدم،خوشبختانه بیمه داشتم و دیه فرد آسیب دیده از بیمه اینجانب پرداخت شد،از دادگاه ابلاغ اومد مبنی بر پرداخت جزای نقدی،آن را هم پرداخت کردم،در حال حاضر برای مخدومه شدن پرونده نیاز به رضایت فرد آسیب دیده دارم ، ایشون هم متاسفانه جوابگو نیست سوالی که برای من پیش میاد این هستش که آیا بدون رضایت شاکی پرونده اینجانب مختومه میشود؟ اگر ایشان رضایت ندهد آیا می‌تواند دوباره از اینجانب بابت دریافت دیه شکایت کند؟

پاسخ ها

جهت وصول دیه، شاکی ملزم به ارایه رضایت است

با پرداخت دیه و جریمه پرونده مختومه است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص