صرف پیامک نمیتواند دلیل بر مقروض بودن شخصی باشد مخصوصا این پیامک که دو پهلو میباشد
سلام و عرض ادب. بله، این پیام می تواند به عنوان دلیل الکترونیکی و اماره بر اقرار به بدهی استفاده شود، مخصوصا چون مبلغ 1400 دلار و تعهد به پرداخت در متن آمده است. بهتر است دادخواست مطالبه وجه بدهید و پرینت پیام ها، شماره طرف، رسید پرداخت یا انتقال پول و هر مدرک تکمیلی را ضمیمه کنید.