درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه حقوقی

با سلام ایا با استناد به این پیام میتوانم پولم را مطالبه کنم وبه نتیجه برسم ((این برنامه نویسه ک رباط اشتباهی برام فرستاده. داره. امروز فردام می‌کنه بخدای احد و واحد. تا حالا همچین اشتباهی پیش نیومده. حساب هیچکسی هم. دست من از بین نرفته. اگ این پولو نزنه. من درحال حاضر خودم نمیتونم برات بزنم. من ک نگفتم پولتو نمیدم الآنم دارم برات پیام مینویسم ب عنوان مستند پولتو برات میزنم 1400دلار ولی الان شرایطش نیس باید یکی دوماه صبر کنی. ک خودم بتونم برات بزنم. چ شکایت کنی چ نکنی. جز این کاری نمیتونم برات بکنم. هرجور خودت صلاح میدونی) شکایت کنم

پاسخ ها

صرف پیامک نمی‌تواند دلیل بر مقروض بودن شخصی باشد مخصوصا این پیامک که دو پهلو می‌باشد 

سلام و عرض ادب. بله، این پیام می تواند به عنوان دلیل الکترونیکی و اماره بر اقرار به بدهی استفاده شود، مخصوصا چون مبلغ 1400 دلار و تعهد به پرداخت در متن آمده است. بهتر است دادخواست مطالبه وجه بدهید و پرینت پیام ها، شماره طرف، رسید پرداخت یا انتقال پول و هر مدرک تکمیلی را ضمیمه کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص