درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حضوری برم یا لایحه بدم ترجیح اساتید چی هست

نوع ابلاغيه: ابلاغ اخطاريه/احضاريه تعيين مهلت جهت انجام كاري براي شخص ذي سمت و مرتبط مهلت حضور: 3 روز پس از درج در سامانه ابلاغ نوع علت حضور: ادای توضیح مهلت حضور: 3روز ساعت 10صبح به بعد نوع علت حضور: پیگیری شکایت مطروحه متن ابلاغيه: ظرف مهلت 3 روز جهت پیگیری شکایت مطروحه با به همراه داشتن مدارک و مستندات در این شعبه حضور یابید.بدیهی است نتیجه عدم حضور بالدلیل بودن شکایت تلقی خواهد شد.(مخاطب محترم با توجه به امکان ارسال لایحه دفاعیه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می توانید بدون حضور در جلسه رسیدگی دفاعیات خود را به شعبه رسیدگی کننده ارسال کنید .در صورت ضرورت حضور متعاقبا به شما ابلاغ خواهد شد) - ابلاغيه در تاريخ 1405/02/19 به سامانه ابلاغ ارسال گرديد. همراه داشتن کارت ملي جهت احراز هويت الزامي است. این ابلاغیه الان برام اومد یک سوال دارم آیا نیازه حتما حضوری برم ؟ پرونده در مورد استفاده از سند جعل رسمی / انتقال مال غیر هست حقیقت چون از نظر مالی تو شرایط سختی هستم و خودم شهرستان هستم پیشنهاد شما چی هست آیا از دفاترخدمات قضایی لایحه بدم یا اینکه حضوری برم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

حضوری باید در شعبه حضور داشته باشید 

با سلام

حتما باید حضوری به شعبه مراجعه کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص