درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شاکی از مدیر ساختمان

من در ساختمان 5 طبقه ساکن هستم به تازگی از همسایه طبقه 4 اجاره گرفتم تا ماشین دامادم رو بزارم چون طبقه 4 هم واحدش خالی هست هم پارکینگش خالی هست ولی مدیر ساختمان فرمودن حق ندارین از پارکینگ خالیه همسایه که سند داره استفاده کنین منم گفتم وقتی مشاع نیست مانع رفت وامد نیست اجازه گرفتم چرا شما مخالفت میکنین ؟

پاسخ ها

سلام و وقت بخیر صرفا اهالی ساختمان می‌توانند  خودروهای خود را در پارکینگ پارک کنند اگر هم بحث اجاره پارکینگ است صرفا باید از اهالی همان ساختمان باشد ولاغیر 

موفق باشید 

 با سلام شخص نمی‌تواند پارکینگ خود را به کسی اجاره دهد که در آن ساختمان ساکن نیست طبقه دوم می‌تواند پارکینگ طبقه چهارم را اجاره کند اما همسایه سه تا کوچه اونورتر نمی‌تونه پارکینگ رو اجاره کنه 

مداخله مدیر ساختمان در پارکینگ اختصاصی همسایه غیرقانونی است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص