درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ضرب و جرح

با سلام خدمت بزرگواران من ندانسته وارد جایی شدم که مثلا منطقه حفاظت شده بود سپاهی ها با لباس شخصی سر تپه بودند اون مکانی هم که بسته بودن مزار شهدا بود منم برای عرض ارادت و فاتحه همیشه میرفتم اونجا ایندفعه نمیدوستم که بستس رفتم رفتم دیدم جلو یه لباس شخصی با ماشین شخصی معمولی وایساده بعدشم یهو جلومو گرفتم بدون این که کارت شناسایی بده گفت گوشیتو باز کن خب منم غریبه چرا باید گوشمو باز کنم به من گفت برو گالری ندادم گوشیو همکارش اومد یدونه زد فک من پاره شد خون اومد باد کرد بعد گردنمو فشار داد کم مونده بود خفه شم منم تحت فشار گوشیو باز کردم حالا تو گالری من چی بود همش عکس شهدا بود هیچی بعدش پلیسم اومد کاری نتونست بکنه حتی از اون جایی ک راه رو بسته بودن نتونست بیا جلو حالا من از شما میپرسم من بدبدخت ساده که هیچ پارتی و آشنایی ندارم باید چیکار میکردم تو اون موقعه؟

پاسخ ها

اگر اطلاعاتی از آن شخص ضارب می‌توانید از طریق محلی ها بدست آورید تخت عنوان ضرب و جرح عمدی و فحاشی و زورگیری شکایت کنید 

و در این مورد از طریق پلیس ۱۹۷ نیز موضوع را ثبت نمایید

سلام و احترام. شما باید همان روز یا هرچه سریع تر شکایت کنید و از کلانتری نامه معرفی به پزشکی قانونی بگیرید و مراجعه کنید و ازطریق دفترخدمات الکترونیک قضایی شکایت ضرب و جرح، توهین، تهدید و بازرسی غیر قانونی تلفن همراه را مطرح کنید. اگر افراد واقعا مامور نظامی یا سپاه بوده اند، موضوع می تواند از طریق دادسرای نظامی هم پیگیری شود. نداشتن کارت شناسایی و اجبار به باز کردن گوشی، بدون دستور قانونی، قابل اعتراض است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص