درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

من 4 سال درگیر دادگاه هستم حتی حق عدم تمکین‌ گرفته شوهرم.دادگاه احازه داد ازدواج کنه..ولی حاضر نیس طلاقم بده.میگه مرد مشکلی نداره ..عسر و حرج. ایا بحث یا تهدید که جلو خونوادم و اشناها یا حتی خودکشی ک کردم خودم خلاص کنم و بازم میخام خودکشی کنم. میشه مدرک باشه خودکشی دادگاه ثابت شه چقد متنفرم از این ازدواج .مرگو به ترجیح میدم این زندگی نمیخوام و طلاقم صادر کنه؟

پاسخ ها

با درود- برای طلاق از نوع خلع و مبارات اقدام کنید.

سلام و عرض ادب. صرف تنفر یا تهدید به خودکشی معمولا به تنهایی کافی نیست، اما اگر دادگاه احراز کند ادامه زندگی برای شما واقعا غیر قابل تحمل شده، می تواند عسر و حرج را بپذیرد. بهتر است به جای طرح تهدید، مدارک پزشکی، روانپزشکی، شهادت شهود، سابقه اختلافات، ازدواج مجدد شوهر و وضعیت روحی خود را مستند ارائه کنید

سلام

خودکشی راهکار درستی نیست

حتما با وکیل مشورت کنید راهنمایی لازم خواهد داد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص