درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گلایه از کسانی که توانایی کشیدن این سفره از دست یک عده مفت خور هستند.ولی متاسفانه سکوت کردن

سلام.بیمار اعصاب و روان که با نظر کمیسیون پزشکی ارتش پس از3ماه بستری بدلیل افسردگی شدید، اسکیزو، و دریافت کارت قرمز معاف شدم. همگی وکیلید و میدنید محرومیت از همه چیز. سوال.آیا بهزیستی به اسم مانهایم ساخته که از دولت وخیرین کمک‌هایی روکه می‌کنند.بین خودشون تقسیم کنند.تشکیل دادن پرونده به اسم بیماران وگرفتن امکانات برای خودشون،ازوام ومسکن وم ستمری.هزارکوفت و زهرماردیگه، 5سال پیش ثبت نام کردم،کارت قرمز دارم.هیجا.هیچیزی ندارم.یکحساب بانک رفاه که اونهم خودبهزیستی 3سال قبل بازکرده بوده که اقساط وامی که به نامم گرفتن پرداخت کنند.طبق سند و مدرک. منتظر پاسخ وکلای محترم هستم

پاسخ ها

سوال شما حقوقی نیست 

سلام و عرض ادب. اگر سند دارید که به نام شما حساب باز شده، وام گرفته شده یا امکاناتی دریافت و مصرف نشده، هم شکایت اداری و هم شکایت کیفری قابل طرح است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص