درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - داخواست

سلام من یه شکایتی داشتم که طرف اهل تهران هست و من اهل شمال دادخواست فرستادم الان یه هفته هر دوروز این پیامک برای من میاد من باید چیکار کنم ؟ دادخواست بدوي به شماره .......... بدلیل «بسمه تعالي با توجه به اقامتگاه خواندگان به مجتمع قضايي مربوطه ارسال گردد. بزرگراه شهيد بابايي و کوي ...» از واحد قضایی برگشت داده شد.

پاسخ ها

موضوع شکایت چیست ؟ 

اگر شکایت شما موضوع حقوقی دارد که ظاهرا این می باشد ؛ باید در محل اقامت خوانده طرح دعوا کنید 

با سلام: در خصوص دعاوی حقوقی دادگاه صالح به رسیدگی دادگاه محل اقامت خوانده میباشد. شما باید نسبت به اصلاح دادگاه صالح اقدام و مجدد دادخواست را ثبت کنید.

موضوع شما را مطالعه کردم نیاز به مشاوره دارید 

با درود علی الاصول دادگاه صالح دعاوی حقوقی محل اقامت خوانده است لیکن صبوری کنید تا پروندتون تعیین تکلیف شود.

یعنی دادگاه اعلام کرده به‌دلیل اینکه خوانده ساکن تهران است پرونده باید به دادگاه محل اقامت او یعنی تهران ارسال شود بنابراین باید دادخواست را در دفتر خدمات قضایی اصلاح یا به دادگاه تهران ارسال کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص