درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جایگزین کردن در استخدامی آپ

باسلام ؛ بنده در سال 1403 در آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش شرکت کردم و در قبول شدم و جهت ادامه فرآیند معرفی شدم متاسفانه شرایط آزمون و اعلام نتایج نهایی مشکلات متعددی داشت و در نهایت هم بنده قبول نشدم ولی بعد از گذشت چند ماه متوجه شدم که نفر قبولی بعلت استخدام در ارگان دیگه از آپ استعفاء داده و بعد از پیگیری از طریق اداره شهرستان و اداره کل استان و همچنین نماینده نامه نگاری به وزارت انجام گرفت ولی الان وزارت میگه تو دفترچه اعلام نشده که رسیدگی به اعتراض و درخواست جایگزین 6 ماه بیشتر فرصت نداره ولی چنین چیزی تو دفترچه در این خصوص نوشته نشده خواستم راهنمایی بفرمایید چطور میتونم سهمیه شهرستان که حق من هست رو بگیرم ممنون

پاسخ ها

با سلام این موضوع را می‌توانید از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری کنید

از طریق ارگان مربوط به پیگیری شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص