درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - وکالت

سلام .من یک استعلام پلاک خودرو گرفتم .با اینکه تا الان هیچ خودرویی به نام من نبوده .الان یک ماشین خریداری کردیم تا استعلام پلاک گرفتیم . نتیجه استعلام نشون داد چندین پلاک به نام من بوده؟ از کجا پیگیری کنم چه کسی با نام من خرید و فروش خودرو انجام داده و اینکه چطور استعلام بگیرم ایا کسی وکالت نامه ای از من داشته ؟ ممنون از راهنماییتون

پاسخ ها

 با سلام ابتدا باید به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایید مرکز پلیس با کد ملی استعلام بگیرد مشخص شود که چه پلاک‌هایی به نام شماست سپس از آن طریق می‌توانید شکایت کنید 

از طریق راهور موضوع را پیگیری نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص