درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فحاشی به کارفرما

سلام ... -عدم پرداخت حقوق و امتناع از پاسخ و سپس مسدود سازی خط کارگر توسط کارفرما به مدت شانزده ماه و سپس فحاشی کارگر به کارفرما... -فحاشی کارگر چه حکمی دارد ? جهت جلوگیری از مشکلات حقوقی ناشی از فحاشی _ انصراف از دریافت حقوق, گزینه ای بهینه و منطقی تلقی می شود?تشکر

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد 

عدم تادیه بیمه دو تا ده برابر نیز جریمه دارد بیمه کارگر نیز باید در حق تامین اجتماعی تأدیه گردد 

بدیهی است احراز و اثبات رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است مستندات می‌تواند قرارداد شهادت شهود و اقرار تحقیق محلی.... باشد. 

نسبت به فحاشی می‌توان طرح شکایت کرد 

بدیهی است هر مدعی یا شاکی می‌بایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است. 

 

مجازات توهین جزای نقدی درجه شش است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص