چون بیمه ندارید متاسفانه نمیتوانید از خدمات آن استفاده کنید و اگر آن شخص مقصر باشد باید آن خسارات را جبران کند
سلام تنها راه فقط اینه سعی کنید کارشناس دقیق مشخص کنه مقصر کیست
با سلام
اگر بیمه نداشته باشید بیمه خسارت را پرداخت نمی کند و اگر از صندوق بیمه دیه خود را دریافت کنند صندوق بیمه نیز علیه شما اقدام خواهد کرد.