درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من با ماشین تصادف کردم و کامل جلوی ماشینم جمع شده و ایربگ زده بیرون و چرخ ها هم داقون شدن و خوردم به یه پرایدیه که دو نفر توش بودن اونا اسیب دیدن ولی سالمن در حدی که دارن میرن شکایت کنن ما بیمه نداریم یعنی بیممون ده روزه تموم شده کاری نمیتونیم بکنیم

پاسخ ها

چون بیمه ندارید متاسفانه نمی‌توانید از خدمات آن استفاده کنید  و اگر آن شخص مقصر باشد باید آن خسارات را جبران کند 

سلام تنها راه فقط اینه سعی کنید کارشناس دقیق مشخص کنه مقصر کیست

با سلام

اگر بیمه نداشته باشید بیمه خسارت را پرداخت نمی کند و اگر از صندوق بیمه دیه خود را دریافت کنند صندوق بیمه نیز علیه شما اقدام خواهد کرد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص