درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه نکردن کارگر

یکی راهنماییم کنه من رفتم اداره کار برای اثبات سابقم کاری که 14 سال سرکارم میگه فقط فیش واریزی دیگه هیچی قبول نیس من ازسال 92 سرکارم تاالان قبلنا نقدی بهم میداد چون خودش دبی بود شش ماه میگفت نقدی بردارومنم تودفترفروش نوشتم ولی اللن توکارت میریزه اداره کارمیگه قبول نیس فقط فیش واریزی اون سالهابیار نقدی تودفترنوشتی قبول نیس شاهد دفترفروش فاکتورفروش میگه هیچی قبول نیست میگه اگه شکایتم کنی نمیتونی ثابتش کنی میگم وکیل گفته میشه میگه حرف وکیل مفته

پاسخ ها

بادرود پرسشگر گرامی اگر تابع قانون کار باشید که بنظر هستید حقوق و مزایای شما از جمله؛(مابه التفاوت حقوق بن کارگری حق مسکن عیدی پاداش سنوات حق بیمه اضافه کاری و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده سامانه روابط کار ثبت نام کرده وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و…. بدیهی است اثبات روابط کاری برعهده کارگر است مستندات کارگر بودن نیز قرارداد کتبی شهادت شهود تحقیق محلی پرینت حساب لیست حضور غیاب و……..میباشد.

از طریق اداره کار قابلیت پیگیری دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص