درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه نکردن کارگر

14 سال سرکارم تو مغازه هنوزم همونجام رفتم اداره کار میگه فقط فیش واریزی دیگه هیچی قبول نیست مال 14 سال بایدقیدشو بزنی اداره کار همچین حرفی میزنه درحالی شاهد دارم دفتر فروش پول نقدی که بهم می‌داده این رسیدها همه دارم تو مغازه است باید چیکار کنم میگم وکیل گفته بهم اینا داشته باشید قبوله شاهد اینا دفتر فروش هرچی که ثابت می‌کنه تواونجایی همه قبوله میگه حرف وکیل ول کن فقط پرینت حقوقت

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد 

بدیهی است احراز رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است 

عدم تادیه بیمه دو تا ده برابر جریمه دارد 

از طریق اداره کار قابلیت پیگیری دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص