درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از کار افتادگی به علت صدمه دیدن در خدمت

سلام وقت بخیر من در زمان خدمت سال 1384 دچار پارگی صلیب شدم و اون زمان من رو فرستادن بیرجند ولی اون زمان چون MRY نبود تشخیص ندادن بعد چند روز من رو فرستادن مشهد اونجا هم فقط یک ماه به من استعلاجی دادن و فقط چند تا مسکن دادن و پای من رو اتل بستن الان میتونم برای از کار افتادگی اقدام کنم

پاسخ ها

سلام، بله امکان پیگیری دارید، ولی باید رابطه بین آسیب زانو و دوران خدمت را با مدارک پزشکی، پرونده بهداری یگان، استعلاجی، گواهی اعزام و نظریه پزشک متخصص ثابت کنید

امکان پیگیری دارد اما باید ارتباط آن را بتوانید اثبات کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص