درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خودزنی

سلام بنده ده سال پیش روی دستم خودزنی داشتم و 6 سال پیش گواهینامه پایه 3 که داشتم گم شد و برای المثنی که رفتم بازدید بدنی کرد فرستاد کمسیون تا سال 1500 ممنوعیت زد و بعدشم بهم طول درمان داد طبق نظر خود پزشک مربوطه درمان شدم و حدود یک سالو نیم زمان برد که گواهینامه اومد با اعتبار 2سال و بعد از پایان اعتبار گواهینامه برای تمدید رفتم بدون کمسیون تایید زدن و گواهینامه با اعتبار 10 سال اومد برای پایه 2 ثبت‌نام کردم 8 ماه پیش معاینه چشم گفت بخاطر اینکه توی سیستم هسته که یک بار رفتی کمسیون باید برای پایه 2 حتماً بری کمسیون ولی گرگان کمسیون گفتن برای پایه 2 نمیتونن انجام بدن نامه دادن برای تهران من معافیت سربازی هم ندارم حقیقت سربازی سال 98 رها کردم و ادامه ندادم الان من کمسیون تهران برم بهم پایه 2 میدن خط روی دستمم دارم لیزر میکنم که اثرات خودزنی از بین بره

پاسخ ها

سلام، تصمیم نهایی با کمیسیون پزشکی تهران است و صرف وجود اثر قدیمی روی دست یا لیزر کردن آن تعیین کننده نیست. اگر کمیسیون سلامت جسمی و روانی شما را تایید کند، امکان صدور گواهینامه پایه دو وجود دارد؛ اگر رد کند، باید رأی کمیسیون را بگیرید و از مسیر اداری یا دیوان عدالت اداری پیگیری کنید.

نتیجه مشخص نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص