باسلام کارشناس نطر میدهد ومیتوانید اعتراض کنید
سلام. نظر افسر راهور نظر کارشناسی محسوب می شود، اما قطعی و غیر قابل اعتراض نیست
به نطریه اعتراص کنید
طبق قانون، مسئولیت اصلی با صاحب اسب است که حیوان را در محیط شهری رها کرده، اما مقصر شدن ۵۰ درصدی شما معمولاً به دلیل «عدم توجه به جلو» یا «عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه» توسط افسر لحاظ میشود. اگر معتقدید اسب به طور ناگهانی از فرعی وارد شده و هیچ راهی برای پیشگیری نداشتید، حتماً ظرف یک هفته به نظریه کارشناسی اعتراض کنید تا موضوع در هیئت ۳ نفره بررسی شود. در تصادف با حیوانات در شهر، معمولاً سهم تقصیر صاحب حیوان به دلیل نقض ماده ۵۲۲ قانون مجازات اسلامی بسیار بالاست و شما میتوانید برای جبران خسارت خودرو از او شکایت کنید