اظهارنامه ارسال وسپس مطالبه کنید
کاربر محترم چنانچه طبق قرارداد تحویل دادید صرفا میتوانید بابت مطالبه ثمن معامله دادخواست بدهید
برای اثبات رهن، به همان اجارهنامهای که تغییر نام دادید یا «شهادت مستأجر جدید» استناد کنید و در صورت نیاز، درخواست «تأمین دلیل» بدهید. درباره وجه التزام، چون در ظهرنویسی ذکر شده «بقیه مفاد به قوت خود باقیست»، بله؛ شما حق دارید به دلیل نپرداختن مابقی ثمن در موعد مقرر، خسارت قراردادی را مطالبه کنید. پیشنهاد میشود سریعاً یک «اظهارنامه رسمی» جهت مطالبه طلب و وجه التزام برای خریدار ارسال کنید.