درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مسکن

با عرض سلام، پدرمرحوم من بازنشسته ارتش بودن بعد از بازنشستگی در سال 91 به آنها یک امتیاز تعاونی مسکن تعلق گرفت که در آن زمان متراژ دقیق آن مشخص نبود و پدرم گویا این امتیاز در ازای دریافت مبلغی پول واگذار نمودند و ما نمیدانیم به چه کسی واگذار کردن و در سال 92 فوت شدن از پارسال فردی مدعی هستند که این امتیاز رو از پدرم خریدن و از ما شکایت کردن برای الزام به تنظیم سند در صورتی که هیچ مدرکی ندارن به جز یک برگه مبایعه نامه از برادرم که برادرم فروشنده و این فرد خریدار میباشد و برادرم از ما وکالت فروش نداشته و هیچ چیزی هم مبنی بر وکالت از جانب ما در مبایعه نامه ایشان اشاره نشده و برادرم شخصا اقدام به تنظیم این مبایعه نامه کردن در سال 93 کردن یعنی یک سال بعد از فوت پدرم و هیچ مدرکی دال بر اینکه این فرد این امتیاز رو از پدرم خریدن ندارن و حتی هیچ اسمی هم از پدرم در مدارکشون نیست، و الان شکایت کردن برای الزام به تنظیم سند، در ضمن در این مجتمع حدود هفت ساله که تکمیل شده و تحویل گرفتن و ایشان در این هفت سال این آپارتمان 120 متری رو اجاره دادن البته در این مجتمع مسکونی تعدادی مغازه تجاری هم هست که هر واحد سهم مشخصی از تجاری دارد، در صورت اثبات ادعای این فرد در مالکیت آپارتمان آیا ما می‌توانیم در مورد مالکیت قدر السهم تجاری این ملک ادعا کنیم چون در مبایعه نامه هم فقط اشاره به آپارتمان شده نه سهم تجاری و سهم تجاری سال 95 مشخص شده و آیا این فرد بدون اثبات خرید امتیاز از پدرم می‌تواند سند بگیرد چون ما مطمئن نیستیم که پدرم به این فرد واگذار کرده باشد ولی در واگذاری امتیاز شکیب نداریم که پدرم فروخته اما نمی‌دانیم به چه کسی در صورتی که نتواند اثبات کند سند ملک به نام چه کسی صادر میشود؟

پاسخ ها

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

سلام دوست عزیز نیاز به مشاوره تلفنی و بررسی مدارک میباشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص