درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکستن دست در خدمت سربازی در جنگ رمضان و میزان گرفتن خسارت و آیا جانباز حساب میشوم؟

من روز های آتش بس در خدمت سربازی که به دستور فرمانده داشتیم زیر باران سنگر درست میکردیم که یک سنگ بزرگ از بالا افتاد روی دستم و یکی از استخوان کف دستم از دوجا شکست ولی چون جدا نشده عمل نشدم ولی گچ گرفته شده توی بیمارستان صورت سانحه هم دارم از فرمانده چه مقدار خسارت به من میده شرکت بیمه ؟ و آیا جانبازی میتونم بگیرم ؟

پاسخ ها

سلام جانبازی خیر ولی بهتون غرامت میدن ...مقدارش باید خودشون تعیین کنع

با سلام بستگی به قرارداد شما و بیمه دارد

خیر جانبازی نیست فقط غرامت حادثه بیمه تکمیلی نیروهای مسلح به شما تعلق می گیرد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص